Mat-koma

Jag ligger som en strandad val i min säng, med datorn i knät, läckert va ;)
Fy för satan, som mina söta danska vänner skulle sagt, vad jag har ätit alldeles för mycket och alldeles för snabbt! Jag tror jag ligger kvar här en stund!

Igår visade jag upp mit solo för läraren, gick bra!
Idag hade vi drama-prüfung, gick bra!

Känns så gött att saker bara betas av en efter en och snart är det ju lov! Åh vad härligt med 3 veckors lov! de andra har 2, jag har 3, för jag är speciell, INTE, haha, jag stannar en vecka längre för jag vill vara hemma på min käre brors student, det blir kul :)

Nu är det hejdunderåska här, så ska nog ta o luta mig tillbaka och lyssna på regnet!

11 Dagar till Sverige idag, NICE!

//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0