Cravings

Den senaste veckan när jag var sjuk åt jag allt man inte bör äta, det var lördag hela veckan, och bara en massa götta.. Nu sitter jag här och försöker värja av mig mitt sockerberoende, jag sitter bara och drömmer om choklad,glass,chokladglass,bilar,chips och.. ja, ALLT ;)
Men icke, såhär kan det inte fortsätta götta är till för helgerna annars får man ju inte kalla det för götta längre!

Imon ska jag och isabel gå och fika på mitt favoritcafé, Aroma Café, världens mysigaste café tror jag och isabel har inte varit där än, det är verkligen dags! =))

Nu ska jag drcka mer kaffe och fortsätta med Greys Anatomy, herregud vilken fantastisk serie, sorglig och tragisk, men alldeles, alldeles underbar!!!!!

//Becca

Kommentarer
Postat av: Loebis

erkänn att greys är bäst! helt beroende framkallande!

2010-10-05 @ 22:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0