En höstig söndag i münchen...

Nu är det verkligen höst, eller det har väl varit höst ett bra tag, men nu är det sådär härligt höstväder, soligt men ändå lite sådär höstkallt, mys mys! Får nog ta en liten höstpromenad sen :)

Tänker mig att jag ska städa idag, lillis vänner åker hem och inga nya besök väntas, oktoberfest är över och förhoppningsvis min förkylning med snart, så nu är dte tillbaka till verkligehten.

Imorgon fortsätter vi repetitionerna med andrew och vårt hiphop stycke, ska också börja repetitionerna med vårt moderna stycke, känns lite tungt, men jag hoppas att det blir bättre än vad jag tror, om inte annat får jag bara ta miljarder extra yoga klasser, för att överleva mentalt ;)

Igår var vi och åt på Hard rock cafe, jätte trevligt! och super god mat!

Nu ska jag nog köka lite mer kaffe och sen ta tag i städningen, en dusch hade inte suttit fel heller!
Oh well en sak i taget ;)

//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0