Overpowered

Roisin Murphy, hon är grymt bra!

Idag har vart en konstig dag, ganska bra egentligen, även om allt inte riktigt gått min väg så att säga, men den har trots det var ganska bra, men sådär vid kvart i tre vet jag inte om tröttheten slog till eller vad som hände, men usch, men nu så, nu har vi i princip höstlov...

Imon har vi föreställning och på fredag med, sen har vi lov på riktigt! men det känns nästan lite som lov nu, bara för att vi inte ska vara mer i skolan, och jag har "ledigt" från mitt städjobb nu med! wohho :D

Här slänger jag in en liten bild från linns födelsedagsfest, där det var hatt-tema, dock var vi inet så många som kommit ihåg temat ;) men kul var det!



//Becca

Kommentarer
Postat av: Lilli

Tycker du ska sluta klaga på min dåliga uppdatering... :P

2010-11-02 @ 00:34:46
URL: http://lillielfstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0