Sjukdom...

jag är sjuk, förra veckan var alla andra sjuka, becca klarar sig, men självklart blir jag sjuk denna veckan när alla andra blivit friska..eller okej inte alla andra, min partner in crime lillifee är också sjuk, sherwin med..
Sista helgen på oktoberfest och vi är sjuka, det suger!! Min dirndl fick bara besöka festen en enda gång, dock för 16 timmar, så det väger väl upp iofs ;)

Just nu sitter jag och kollar på friends, älskar det, sån tur att jag har alla säsonger här!
Strax ska jag också gå över till greys anatomi, loebis lämnade alla säsonger här, värsta nice! så har dom ända fram till jul! GULD!

Nu ska jag vräka i mig glass,choklad och annat götta så jag blir frisk! :D

//Becca

Kommentarer
Postat av: Loebis

yepp, där har du ett antal timmars underhållning :)

2010-10-01 @ 15:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0