Update

ja, alltså så har det gått några dagar igen, det här med jämn uppdatering, det går bara inte..

Nu är vi inne på femte veckan efter sommarlovet, tre veckor kvar sen har vi novemberlov, vet att vi nyss börjat, men kan inte hjälpa att man längtar lite till lovet, det måste ju ändå vara okej, jag menar lov är ju alltid lov ;)
Men det är en massa spännande som händer innan lovet dock, vi ska ha föreställning och så ska vi göra en sån där flashmob, en sån när man börjar dansa till michael jackson på ett torg eller liknande, från ingenstans, det ska bli kul :)

På lördag har jag funderingar på att åka till ikea, är också lite party-sugen.. jag vet att ni tror att vi inte gör annat här nere, men nu var det faktikst ett tag sen! Och om förkylningen inte bestämmer sig för att göra comeback den här veckan så ska jag nog gå ut i helgen med :)



Lillifee sitter här bredvid, hon är lite förvirrad, jag tror inte hennes mega-gamla trelefon gör henne gott, hon bli nog lite knäpp när den bråkar med henne..

Nej nu back to Greys anatomy! wunderbar! ;)

//Becca

Kommentarer
Postat av: Lilli

Faktum är att vi t o m är inne på sjätte veckan faktiskt... Tiden går fort, kära roomie..

2010-10-14 @ 20:38:51
URL: http://lillielfstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0