Back on track

ja, halvt iaf!
Nu är jag ju tillbaka i München, och det känns så himla härligt! Kändes som att komma hem igen, underbart!
Vad har jag då gjort sen jag kom tillbaka....
jag har fikat,
jag har vart ute och joggat,
jag har vart i stan, 
jag har(en dag iaf) lyckats sova längre än 10.00, idag gick det iofs inte alls, vaknade 9.47, jobbigt ;)
jag har druckit vin i goda vänners sällskap :)
Men bäst av allt är att jag har haft LOV :D

Idag ska jag till stan och fika med sherw, aroma café <3
Sherw har sovit hos mig nu sen jag kom tillbaka, hon tycker att det är ensamt utan simon i huset, mig gör det ingenting då lillifee fortfarande inte är zu hause, men på Lördag kommer Lillifee och Isabel ner, det ser jag fram emot :D

Nu ska jag göra lite frulle :)

Ska försöka ladda upp minst en bild varje inlägg, det blir ju faktiskt lite roligare då!

Det jag verkligen saknar efter en sommar i Sverige, det är svenska sommarkvällar vid havet, åh ljuva hav <3



//Becca

Kommentarer
Postat av: loebis

roligt med bilderna hörrudu!! verkar som du har lärt dig!!! imponerad av otekniska becca :P

2010-09-03 @ 19:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0