Cleaning lady

Jupp, that's me.. eller ja, det är ju iofs bella med ;) Ni förstår jag och isabel vi städar skolan, jag städar salarna på morgonen och isabel städar(lite allt möjligt..?) på eftermiddagen, gött med lite extra jobb sådär ;)

Det var min första dag som tvåa igår, spännande, det var sjuuuuukt mycket roligare än att gå i ettan, massa dans och inte bara massa tråkig teknik, välbehövlig ja, men oooo så tråkigt det blir i längden...

MIdag var ju då min första dag som städkvinna och jag måste säga att det gick bra, trots att jag var på skolan 7 imorse, så var det inte alls lika hemskt som jag tänkt mig! inte städandet då utan att åka till skolan så tidigt, men dte gick bara fint, får se hur det går imon bara ;)

Känner i hela kroppen att skolan börjat, jösses vilken träningsvärk, skönt på samma sätt som man bara vill lägga sig ner och vänta tills den går över, men det går inte imon kör vi igång igen :D juhhu!

//Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0