Lugnet före stormen

Här sitter jag i mitt nystädade rum, faktiskt i vår nystädade lägenhet, och inväntar invasionen ;)
Imon kommer loebis ner och hälsar på, Lilli får två vänner på besök, fullt hus! Men det är alltid trevligt!
Ska bli så mysigt att få hit Loeb!! Och på Lördag ska vi, som alla andra människor invardera Oktoberfest, wohhooo! Ska gå dit kl 8 på morgonen, får att ställa oss i kö till ett tält, Isabel säger att dte är för sent, det hoppas jag inte! Till och med jag tycker att det känns lite konstigt att gå upp halv sju för att gå och.. ja, dricka öl^^ Men ska det vara tyskt så ska det!

I Måndags vcar jag och bella förresten på en indisk restaurang, en första för mig och måste säga att det var riktigt gött, liiite starkt kanske, men GÖTT! På måndagar har de Ladies Nights, Gå två betala för en, DET mina vänner, gillar vi!

Nu ska jag se om jag kan ta tag i mina ögonbryn kanske ;)

//Becca

Kommentarer
Postat av: Loebis

såå jävla najs! öl till frukost kan man begära ngt mer?? <3

2010-09-22 @ 21:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0