Oktoberfest Och Loeb på besök!

I helgen var vi på Oktoberfest! Vi drog på oss dirdndlarna, ställde klockan på 06.15 och gav oss ut i trängseln efter.. ja, ÖL! ;)
Vi stod i kö till ett tält i 1,5 timme (samma tält bella redan tagit sig in i) sedan började vakterna knuffa på oss, då fick vi ju snällt gå därifrån, då gick vi till Hofbräu-tältet, ölen var inte speciellt god, men vi fick allt i oss några stycken ändå ;)
Och kul hade vi! ca 16 timmar spenderade vi på Wiesn(festområdet), de två sista var dock på sjukhus, då loebs sko "blev stulen", egentligen tappade hon den, så gick hon runt barfota i tältet, inget att rekommendera! Det slutade alltså med ambulansfärd och fyra stygn i foten! Men hon vart lika glad för det ;)
Hade jätte kul loebis, tack för att du kom! :D

Här får ni andra lite bilder från i lördags! enjoy! =))





//Becca

Kommentarer
Postat av: loebis

räkna med mig nästa år :) dock ska jag hålla mig borta från sjukhuset den gången, men är så glad att jag kom, hade as kul bra att du hade de med :)

<3<3

2010-09-27 @ 20:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0