Trötter

Jag är fett trött i kroppen, nu i tvåan har vi max fyra klasser per dag, utom torsdagar, då är det lite mer, men det är kortare pauser och hårdare klasser så man blir ändå tröttare än ettan, men det är på nått sätt skönt för nu är liksom kroppen och huvudet lika trötta, på ett sätt är det ju tråkigt för nu har man inte ens 50 procent chans att ta tag i sig själv på eftermiddagarna ;)

I helgen är det brunch på skolan, jag pallar egentligen inte, massa sånna där sällskapslekar och skit, njae, men jag måste gå för i år är det vår klass som ska arrangera det..... Det positiva är ju gratis mat :P och att katharina kommer dit med hela sin dansbutik, så att vi kan shoppa loss! som om jag skulle ha råd med det^^ Men en dräkt eller två ska jag nog allt unna mig, börjar bli riktigt dåligt med träningskläder för Pettersson nu...

Nu ska jag försöka pallra mig till netto, men först ska jag försöka övertala lillifee att gå med mig ;)

//Becca

Kommentarer
Postat av: Sanna

"dåligt med träningskläder" wtf kvinna är det inte det enda du har!!! :D saknar dig!!

2010-09-17 @ 23:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0