6 dagar senare...

...Sitter jag här i min nya lägenhet, lite rörigt men otroligt mysigt :)
Allt är flyttat och klart, så nu kan jag bara slappna av de tre dagarna som är kvar innan jag åker hem på lördag och sen är det ÄNTLIGEN lov!
Stackars isabel som inte har nått lov..

Min kropp är helt slut, har vart några tuffa veckor och de sista dagarna här är ganska ganska sega måste jag säga, man går liksom mest och bara väntar på att få lov, ni vet tiden går sjuukt långsamt när man bara går och väntar med ;)

Igår fyllde stine år, då var vi och åt på Stoa, dom har "burger day" på tisdagar, sånna där riktiga brugare pappa, inga små svettiga mc donalds brugare ;) Sedan var vi på bio, vi såg den nya filmen Rio, en animerad 3D film om en fågel från Rio, den var jätte bra! sjukt rolig och väldigt mysig! Starkt bio tips till er allihop!!

Ska nog ta och städa litegranna nu, sen är det två skoldagar kvar! gud vad underbart!!

//Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0