Barney's version

Det är superfint väder här som vanligt. Idag ska jag på Bounce-workshop och på onsdag ska vi se Gökboet. Det ska bli nice :) Annars har jag inte så stora planer. Har man inte ledigt så länge är det ganska skönt att inte planera in för mycket.
Igår var jag och Therese på Sneak Preview. Det blev nån film som heter "Barney's version". Den var okej men jag hade nog inte rekomenderat den för bio-tittande. Dock är det alltid lite spännande att gå på bio och inte ha någon aning om vad man ska se. I värsta fall kan man ju alltid gå därifrån.
Jag planterade också squash igår. Jag håller mina tummar extra hårt och hoppas att det blir färdiga squash-frukter innan jag hinner lämna tyska-land. De är ytterst fina redan innan de börjat växa :D

/Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0