Energiboost


Jag känner att jag får små energiboostar hela tiden, det är härligt, och välbehövligt!

Idag ska jag fira min födelsedag, men no worries, jag fyller inte förrän om en månad, men då är jag ju inte hemma! Så strax ska jag iväg till mormor och sven med familjen och så ska vi äta våfflor, jag fick önska precis vad jag ville och valde då våfflor med sylt och grädde! GÖTTAAA :D

Igår var jag på frukost/Brunch hos min lilla cicci, jätte mysigt, och titta vad lyxigt hon har dukat! Det är nice att bli lite bortskämd såhär när man är hemma =)






Imon ställer jag klockan på 10 för att se "inför Royal wedding" mahaa det är ju så kul med kungligheter ;)

//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0