Flyttuppdatering!

Idag har jag vart på jakt efter en dammsugare, mindre lyckad jakt då jag inte riktigt kunde hitta en, men får fixa det imon!
Idag har jag städat den nya lägenheten, så nu är den redo för mig ;) endast dammsugning kvar, yessa ;)
Imorgon är det fredag, äntligen! det betyder att det bara är en vecka till lov! Det tackar jag gud för, för jösses vad jag är trött i min kropp!! Det tar lite på en att dansa hela dagarna, det får man ju erkänna ;)

Men helg betyder ju inte dirket lugn och ro, jag startar flytten klockan tio på lördag morgon, sen antar jag att det blir en smått kaosartad helg, hahha, men tur att jag har så många söta vänner som erbjuder sin hjälp! =)
Men trots att det blir lite kaos nu så är det skönt att vara flyttad och klar innan lovet, så jag kan komma tillbaka och endast bo på ett ställe ;)

Nu ska jag nog fixa lite inför imorgon och sen ska jag försöka komma i säng i tid, för en gångs skull!

//Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0