one down, one to go!

En vecka gjord i Sv erige, redan, som vanligt flög tiden iväg och jag står lite frågande kvar och tänker: vad har jag egentligen gjort?
Jo, jag har:
-lunchat och fikat i goda vänners sällskap
-jag har hunnit dansa med mina gamla cheerios 
-jag har hunnit partaja till det rejält, och nog för antal veckor framåt;)
-jag har hunnit med en mycket trevlig och avslappnande påskhelg i stugan!

se där, jag har faktiskt hunnit med en hel del! och nu är det ju då alltså en vecka kvar, eller lite mindre,¨åker tillbaka på lördagkväll!

Hur ser då den här veckan ut? jo, jag ska:
-luncha och fika ännu mer i goda vänners sällskap
-dansa med mina cheerios igen
-ska leka Alice in Wonderland
-Fira min födelsedag med våfflor(en månad för tidigt) med mormor sven och resten av familjen
-absolut inte partaja till det nått mer ;)

Nu ska jag äta lite kvällsmat och hänge mig helt åt nån härligt slö söndagsfilm!

//Becca

Kommentarer
Postat av: Lilli

Syftar du på Alice in Candywonderland då eller? :)

2011-04-25 @ 16:36:18
URL: http://lillielfstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0