Skärtorsdag

Blev väckt tjugo över åtta av mina käre far, efter ca en timmes powerwalk har jag nu ätit frukost och duschat :)
Ska snart iväg till stan, några ärenden och sedan en fika med åke =)

Jag har inte fått jobba något under lovet än så länge, jag känner väl lite blandat in för det, min ekonomi-halva känner väl sig liiite smått stressad hahah, men min eh.. ja, resten av mig, får väl ändå erkänna att det inte är helt fel att vara ledig när det faktiskt är lov.
Ikväll ska jag ge mig ut i Borås nattliv, höhö ;)
Imorgon åker jag med familjen till stugan, ska äta påskmat och godis och bara ligga och läsa och kolla på havet, det blir götta det här! =)

Nu är det dags att slita sig, vi hörs snart igen!

//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0