Tillbaka till(från?) verkligeheten!

Nu är jag tillbaka i München, det känns bra =)
Har haft ett jätte bra lov med fantastiskt väder, så jag är sjukt nöjd!
Men nu: Tillbaka till verkligheten och slut med lov-götta ;)
Bäst av allt är ju att få dansa igen! Nu kör vi! :D

Jag pallar inte att packa upp väskan ikväll, det är så tråkigt! Ska nog dock inviga min nya mixer som jag fick av mormor och sven, lillifee kommer nämligen hit på en liten smoothie såhär på kvällskvisten, mysigt va? =)

Kanske ska tina upp bären lite iaf då ;) hörs snart igen!
//Becca

Kommentarer
Postat av: Lilli

Hur går det med uppdateringen egentligen?

2011-05-14 @ 11:28:51
URL: http://lillielfstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0