Det blir inte alltid som man tänkt sig...

... Men ibland blir det precis så!

Jag jobbar ganska mycket nu, det är gött, jag behöver tjäna lite pengar ;)
Förra veckan låg jag sjuk i princip hela veckan, det ingick inte i mina varken planer, eller önskemål på lovet, men med tanke på min totalt rubbade dyngsrytm och avsaknad av minsta rutin så antar jag att det inte är jätte förvånande...
Jag saknar lite rutiner, i allt, känner mig lite överallt och ingenstans, det är ganska påfrestande.
Men snart åker jag tillbaks till münchen, bara åtta dagar kvar. Jag ser fram emot att komma tillbaka, komma igång med tredje året, eller ja, fjärde för min del då. Äntligen är jag där, ser fram emot att se ljuset i tunneln, så att säga med fina ord ;)

Nu ska jag dricka upp mitt te och lägga mig och sova!
Gonatt vänner!

//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0