Ett virrvarv av alles!

Tjolahopp!

Det här året har vart ganska kaosartat, både på gott och ont. Nu är det över och jag känner inte så mycket för det, det har vart jobbigt och det har vart kul, men istället för att hänga kvar är jag redan på väg mot nästa! Vilket betyder tredje året då för min del!
Sherw lämnade oss här i münchen nu sista juli och flyttade hem, bodan har flyttat hem och likaså min Borås-partner bella, som tur är så har min partner in crime Lillifee inte lämnat mig, vi går steady(eller?;)) in i tredje året! ÄNTLIGEN!

Jag är fortfarande kvar nere i münchen, vilket jag tror att alla ni(loeb,lilli och la familia) som läser det här redan är ganska medvetna om! Men jo, jag är här för att jag fick stipendie av skolan att delta i en workshop här i münchen. Workshopen är med en norrman som heter Kenneth Flak, det är än så länge sjukt kul! På tisdag har han föreställning, jag hoppas att jag kan få biljetter så jag kan se det, men det är redan slutsålt, så vi får väl se ;)

Anywho, här kommer iaf några bilder, som plåster på såren för att det var 100 år sedan jag uppdaterade något ;)








Här är en del ur vårt stycke "Human Thirst" till föreställningen på Gasteig i juni.







Loeb, jag och lilli innan midsommarfirandet här i münchen. :)










Jag, Amanda och Lilli sista dagen i skolan innan sommarlovet! :)

//Becca

Kommentarer
Postat av: loebis

wiihoo äntligen en uppdatering! snygga taights ;) <3

2011-08-11 @ 11:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0