Se upp Sverige!



Hehe, imon kommer jag hem till schweden! Heppa! ;)

Igår var det jätte fint väder här, jag var inne och städade hela dagen, tänkte " det är ju skönt att inte ha allt på lördag". Idag planerade jag och Sabrina att gå till Englischer och sola, smart tänker jag, att jag städade igår. Vaknar kl 8 av ösregn.. YES just my luck ;) hahahha nejdå, det är ju münchen, jag ger det lite tid, chanserna är fortfarande stora att det ändras, vi ska inte träffas förrän 1 och det ser redan mycket ljusare ut! :)

Ikväll är sista klassen av workshopen, vart askul! :) efter det ska det partajas, mitt flyg går inte förrän sju imonkväll, så om jag fixar klart resten av packningen nu så kan jag sova lite längre imon med ;)

Jag borde använda min kamera lite mer, hittade den nu när jag gick igenom garderoben...

oh well, det finns tid och plats till allt ;)

Ha en trevlig dag vänner!

//Becca

Kommentarer
Postat av: loebis

ska passa mig, du ser farlig ut!

2011-08-15 @ 09:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0