Nu är det jul igen!

Om det finns nån kvar där ute som fortfarande klickar in sig här, så grattis! imponerande!
Jag skulle vilja göra iordning det här lite bättre, men vi får se hur det blir med det, lovar inget, har så mcyket annat att fixa iordning, så får se vad tiden tillåter!

Jag hittade världens roligaste "inköpslista" idag på jobbet, lappen låg ute i butiken som att någon tappat den, på lappen står det med stora bokstäver:

SNO TVÅ TOARULLAR PÅ JOBBET

på baksidan av lappen står personens namn och personuppgifter för att den hade rivit av ett gammalt lönepapper. Mycket underhållande!
Det var ingen person på mitt jobb, men någonstans i Borås har det blivit två toarullar stulna, OM inte lappen tappades innan brottet begicks och glömdes av.. det får vi aldrig veta, ett av livets alla mysterier...

Det är för övrigt otroligt skönt att vara hemma, jag älskar sverige <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0