Ronja

Upptäckte att Ronja går på tv4 nu, trevligt, kommer inte ihåg senast jag såg den, kommer dock ihåg alla gånger man spelat upp den på lågstadiet ;)

Såg The girl with the dragoon tattoo i tisdags, den är verkligen INTE att rekommendera, kändes som en dåligt dubbad film, besvikelsen var stor efter att ha läst recensionerna, men okej, jag såg också män som hatar kvinnor för bara två veckor sedan eller så..

(Nu kom det välkända vårskriket!)

Imorgon ska jag och mor min gå på Stig-helmer filmen, den verkar inte få jätte fantastiska recensioner så kanske ska ta ner förväntningarna direkt! ;)

heppa, nu ska jag in i duchen och sen ner till stan, blir sista jobb-dagen imorgon, och sen en vecka kvar i Sverige.. varför går tiden så fort?!

//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0