coulda woulda shoulda

Jag hinner blogga mycket mer på lovet, det förstår jag att ni tycker är skit kul :)

Idag har jag ju äntligen fått luggen klippt, tack för det kära granne!=)

Jag känner inte riktigt att jag kan stressa av efter skolan det här lovet, det är redan onsdag på lovet och jag tycker fortfarande inte det känns som att vi har lov! Jag slår upp ögonen runt 8-9 tiden och hjärnan sätter igång direkt med vad jag borde göra, vad jag måste göra och vad jag vill göra och innan jag ens hunnit tänka klart på det är det nya saker som ska göras... jag blir trött av att bara skriva ner det!

Jag skulle vilja åka någonstans över dagen, det vore så mysigt med en dagsutflykt, kanske till alperna.. men jag vet inte, repar ju varje dag, har ledigt lördag men känns ju lite jobbigt att då planera in en dagsutflykt på enda lediga dagen.. ja ni ser ju, vilket dilemma.. har ni något fantastiskt förslag kanske? kan man kanske bygga ut lov-veckan med en rep-vecka och sen en ledig vecka efter det? det vore skönt!

Men okej, jag har väl en light version om man jämför med bella, så jag borde inte klaga, hahah speciellt inte i vår gemensamma blogg ;)
Så där var det slut och så återgår jag till... ja, gissa vad? :D
precis, mitt älskade kaffe!

//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0