Dina färger var blå...

Jag har gjort det förbjudna, jag lyssnar på min sommar-lista på spotify, det är egentligen inte okej i februari. Det är allt för plågsamt när man tänker på hur långt det är kvar. Men jag kände att idag behövde jag det, solen har smugit sig fram och världen är inte längre lika grå.
Jag hoppas att det håller i sig, jag blir så bitter när världen är grå.. men bara lite sol och det är en helt ny värld :)

Idag är det alla hjärtans dag, vi funderar på att gå till den indiska restaurangen här borta, de har ladies night, ät två betala för en det är ju inte helt fel :)

Men först ska jag till skolan, rep med cheri 17-19.
Imorgon har vi ledigt, jag funderar på en dag på stan, inet för att jag har råd att shoppa, men lite mysigt att bara gå och kika lite och så kanske.. oh well, time will tell! Jag ska iaf sova ut :)

Och som avslut så kan jag ju också meddela att vår tvättmaskin har gått sönder, igen.. trött jag blir på de här lägenheterna! nu dröjer det väl en sisådär två veckor till de "fixar" den igen..

Åh nu kom Gyllene tider, och så var alla problem ur världen :)

Glad alla hjärtans dag till er alla <3

//Becca

Kommentarer
Postat av: Anonym

happy valentines day :):)

2011-02-14 @ 20:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0