Effektivitetens söndag!

Idag har jag vart igång! städat hela lägenheten, bakat och tvättat!
Och det har jag gjort trots att jag trillade i säng här nån gång strax efter fyra imorse.. Det ni!
Jag har som sällskap hela dagen haft Carrie,miranda,samantha o charlotte, hade eget SATC-marathon, körde film 1 och 2 direkt efter varandra! Det är ju så himla bra!! Tror att jag ska börja om på serien snart igen, blev så sugen nu efter filmerna :)

Nu sitter jag här o slappnar av lite, dricker lite kaffe, lyssnar på lite musik, bella kommer nog upp och fikar lite sen hoppas jag, då ska jag bjuda på mina kakor :)

Den här veckan har jag sportlov, ska bli så himla skönt att vara lite ledig. Ska iofs repa en del på lovet, men det blir inte lika jobbigt som en hel skoldag, så det ska nog gå bra!
Annars har jag inga större planer på lovet faktiskt, vara i skolan och vila ut mig, sova mycket tänker jag mig.
Vi ska för en gångs skull inte till salzburg, det känns lite konstigt, vi som alltd är där på loven ;)

Oj vad trött jag blev! får nog lägga mig en stund innan bella kommer..

//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0