ljuva slöa dag

Idag hade vi ledigt från rep och allt.
Sov länge länge idag, minns faktiskt inte när jag sov så länge sist, måste vart på jullovet nån gång..
Idag har varit den totala motsatsen till i söndags, jag och lillifee skulle till stan, vi kom väl iväg vid fyra nån gång kanske, efter en timmes strosande i affärerna, mest h&m, gav vi upp och gick och tog en kaffe på vårt stammis-café..
Ikväll har vi gjort en asgod fruktsallad och tittat på båda Bridget jones filmerna.. perfekt avslut på en mysig dag :)

Imon är det back to school, eller ja, bara rep iaf, det är gött ;)

Sen ska min kära granne eva klippa min lugg, det är verkligen på tiden!

Nu ska jag nog lägga mig, ska ju andå upp i hyfsad tid imorgon!

Gonatt världen!

//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0