Vår...

Jag tror, fast jag vet inte om man egentligen vågar säga det högt, men iaf, jag tror att våren är på väg till München. Det är plusgrader och sol och i helgen har vi finfint väder att se fram emot, 13 plusgrader och blå himmel..
Idag är det äntligen fredag, scheissetag har det varit, skit dag för er som inte pratar tyska ;) men den är ju äntligen över, nu ska jag bara dricka kaffe, äta godis och sova på det som är kvar av dagen.
Jag och Lillifee ska kolla på ett avsnitt av Solsidan snart..
Imorgon har jag rep i skolan från 10-15, och på söndag från 11-14 eller liknande.. skönt ;)

På tisdag har vi ÄNTLIGEN prüfung, ska bli så jävla gött att få den skiten gjord! Big time Stress som man bara kan stryka sen! åh, låt det blir tisdag NU!!
Nu återgår jag till mitt älskade kaffe och min kära roomie! take care!

//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0