Lalala München!

Det var visst ett tag sen det hände något på den här bloggen!

Första veckan i skolan är avklarad!
Träningsvärken var hemsk i onsdags, sen blev det lite bättre, idag är det dock stelt.. Tänkte ha gått på workshop idag, det var en karl från L.A som skulle undervisa i jazz, verkade asnice.. men pallade inte riktigt idag.. Hoppas han kommer till münchen snart igen!

Idag har jag och lilli haft en skön dag. vi var på dansbutiken först, jag köpte två balett dräkter och lilli en, så nu är vi redo för nästa balettklass ;) Sen tog vi en sväng på stan med tillhörande fika mycket mysigt! =)

Nu kollar jag på vänner och dricker kaffe, antar att det är ungefär såhär resten av kvällen kommer se ut ;)

Imon ska jag vara i skolan vid 9 typ, ska städa och sen ska jag och lilli repa :D
Skönt med en lugn helg.

Och så håller vi alla tummarna för att de kan laga vår tvättmaskin nu på måndag så att vi slipper vara utan i två veckor till!! ;)


//Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0