Gomorron Lördag!

Gomorron Vänner!

Som ni såg så verkar bella ha det irktigt götta i sverige, det är hon värd!

Jag själv klagar inte, jag har levt allt för gott de här två veckorna, blir nog en mindre chockartad upplevelse att börja skolan igen på måndag!
Kan inte fatta att lovet redan är över! det gick, som vanligt, alldeles alldeles för fort!

Just nu har jag en massa besök, det är skit kul! :D Först ner var min kära mor, strax efter henne kom sanna, På måndag kommer Helena och på torsdag kommer loebis! Det är så kul att få träffa alla igen, speciellt nu när det dröjer lite innan jag kommer hem igen..

Nu ska jag väl sätta igång med dagen ;) Vi hörs och syns!

//Becca

Kommentarer
Postat av: loebis

YAY! snart kommer jag 4 dagar kvar nu <3

2011-06-19 @ 12:05:45
Postat av: Lilli

2011-07-28 @ 16:41:55
URL: http://l'
Postat av: Lilli

Hur går det med uppdateringen??

2011-07-28 @ 16:42:16
URL: http://lillielfstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0