Tid över...

Här sitter jag, fick lite tid över helt oväntat.. Man kan tror att det är jag som gjort det sista inlägget med de rosa födelsedagstårtorna, men icke, det är faktikst bella ;) men jag håller helt och fullt med: så himla söta!! =)

Vi ska åka och hämta våra föräldrar snart, eller min mor, bellas mor och syster rättare sagt :) De kommer med samma flyg från borås :)

Imorgon ska vi gå på Bellas slutföreställning! ska bli så sjuk roligt att se! Och på lördag har vi båda föreställning, då är det alla klasser från skolan, alla har ca två nummer var, treorna har nog något mer tror jag..

Nu ska jag iaf hoppa in i duschen! Hörs igen, förr eller (troligen) senare ;)

//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0