Sunday morning

Gomorron världen ;)

Jag vet att det är lite kass uppdatering, såg att jag fått en pik från lillifee så here it comes!

Här är det full rulle, min lägenhet börjar äntligen se ut som en lägenhet och inte bara ett rum med saker i, det är så mysigt :)
I skolan repar vi för fullt till föreställningen på Gasteig i juni, då kommer min kära mor ner och tittar, 2-7 juni får jag besök av henne! :D

Idag kommer lilli och bodil hit på lite frukost/brunch, blir mysigt :)

Just nu dricker jag lite kaffe och tittar på vänner, ska snart fixa det sista i lägenheten och sen tror jag faktiskt att jag kan släppa in folk här ;)

Hörs snart igen vänner!

//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0