Sensommar!

Nästa person som säger till mig att det är en fin höstdag eller att det "bara är fyra månader kvar till jul" stryper jag!
nej okej, det gör jag inte, och jag erkänner att det är ganska mycket mer höst än sommar här i borran, men det där med jul, inte okej i september! Är glad att det ska bli varmt och soligt i munich i helgen, så jag iaf får lite sol i ansiktet! =)
Idag var sista dagen på jobbet, eftersom jag åker imorgon var det ju också sista dagen i sverige..
Jag jobbade då i förmiddags och sen hade jag bakat till mina kära jobbarkompisar, fick fin-fina avskedspresenter i form av en gat-sten(looong story ;)) marabou,bilar och knäcke sticks ;)

Nu är klockan strax tio och jag ska väl packa ihop mig för den här gången och göra mig klar för München och sista året på Iwanson! Here We Go!
Så jag tackar Sverige för de här veckorna och avslutar kvällen med svenskt kaffe, fil och flingor och Filip&Fredriks Breaking News på 5an. En bra sista kväll i schweden!

Puss o kram

//Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0